Vaihdot ja palautukset
KOTIMAAN Vaihto- ja palautusehdot:
Toivomme kovasti, että olet tyytyväinen tilaamiisi KUDE® tuotteisiin.
Mikäli kuitenkin haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, pyydämme olemaan sähköpostitse
yhteydessä asiakaspalveluumme lisätietojen saamiseksi: info(@)kude.fi. Saat paluusähköpostissa palautusten asiakasnumeromme, joka helpottaa palautusten tekemistä Postissa.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja
palautusoikeus. Palautus ja vaihto-oikeus koskee vain
käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Tuotteet täytyy palauttaa alkuperäisessä kunnossa. HUOM: Palautettavat
tuotteet täytyy myös taitella siististi eikä niissä saa olla eläinten
karvoja, deodoranttijäämiä tms, ne oikeuttavat palautuksen hylkäämiseen!
Vaihdoissa postimaksut ovat ilmaiset, olethan meihin yhteydessä ja varmistat
uuden koon/tuotteen saatavuuden. Samalla saat palautusten asiakasnumeromme ilmaista postitusta varten, tämä helpottaa asiointiasi Postissa. Tilaukseen kuuluu yksi(1) ilmainen vaihto, lisävaihdoista veloitamme uudet postimaksut.
Palautus(kaikki tuotteet palautetaan): Palautus maksaa 8€, jonka vähennämme palautettavasta summasta. Olethan meihin yhteydessä, niin saat palautusten asiakasnumeromme postitusta varten eikä sinun tarvitse maksaa tiskillä, tämä helpottaa asiointiasi Postissa. Emme korvaa itse maksettua palautusmaksua, palautuksen täytyy tulla meidän palautustunnuksellamme.
Osapalautus(osa tuotteista palautetaan): Mikäli tilaussumma jää palautuksen jälkeen alle 100€, vähennämme palautettavasta summasta pienimmän mahdollisen postimaksun 5,90€. Olethan meihin yhteydessä, niin saat palautusten asiakasnumeromme postitusta varten eikä sinun tarvitse maksaa tiskillä, tämä helpottaa asiointiasi Postissa. Emme korvaa itse maksettua palautusmaksua, palautuksen täytyy tulla meidän palautustunnuksellamme.
Reklamaatioissa postimaksu on ilmainen. Olethan meihin yhteydessä niin saat palautusten asiakasnumeromme ilmaista postitusta varten, tämä helpottaa asiointiasi Postissa.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- Kopio Kude Design Oy:n tilausvahvistuksesta TAI tilauksen numero, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.
- Kirjoita paketin päälle vedenkestävällä tussilla/kynällä ASIAKASPALAUTUS sekä antamamme palautusten asiakasnumero
Palautusosoite: Kude Design Oy, Malmin raitti 17, 00640 Helsinki
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Pyydäthän Postilta kuitin palauttamastasi lähetyksestä, tällöin kadonnut
paketti on Postin vastuulla. Mikäli et pyydä palautuksesta kuittia, on
palautuslähetys sinun vastuullasi.
Käsitelemme palautukset mahdollisimman pian, viimeistään 14pv sisällä palautuksen saapumisesta. Rahat palautamme maksun vastaanottaneen palveluntarjoajan kautta(kuten Paytrail, Klarna). Tällöin saat sähköpostiisi viestin palautuksesta lisätietoineen. Emme palauta rahoja suoraan tilille.
Noutamatta jätetty tilaus ei ole palautus. Meille palautuneesta ja noutamatta jätetystä tilauksesta pidätämme 15€ käsittelykulun.
Miksi palautuslähetys on maksullinen? Olemme pieni yritys ja emme mitenkään pysty isojen yritysten tarjoamiin ilmaisiin postituksiin. Tuotevarastommekaan ei ole kovin suuri, joten joudumme hallinnoimaan tuotemääriä tarkkaan. Siksi pyrimme tarjoamaan tuotteista tarkat tiedot, kuvaukset ja mittataulukot verkkokaupassamme. Vastaamme myöskin mielellämme kokoa yms. seikkoja koskeviin kysymyksiin, jotta tilaus osuisi nappiin kerralla: info(@)kude.fi
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle
on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä
välittömästi sähköpostiosoitteeseen info(@)kude.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on
tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on
vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio
postiin.
Asiakaspalvelun yhteystiedot, saat meidät parhaiten kiinni sähköpostitse: info@kude.fi
Ehdot päivitetty 2.12.2024